Livram RAPID!

Intrebari frecvente

General

Ce este Zoom Local?

Zoom Local este o societate 100% romaneasca, cu sediul in Bacau, care ofera servicii de livrare instant, in maxim 2 ore de la preluare

Ce pot livra prin Zoom Local?

Prin solutiile de livrare create special pentru clientii nostril, poti livra aproape orice:

  • Plicuri si documente importante
  • Colete de orice dimensiune
  • Cadouri si flori pentru cei dragi
  • Aranjamente speciale pentru diferite evenimente
  • Cosul zilnic sau cumparaturile de la magazinul tau preferat
  • Hainele la si de la spalatorie
  • Obiecte de mobilier
  • Produsele comandate la magazinele locale de amenajari interioare
Prin ce se diferentiaza Zoom Local de curierii traditionali?

Zoom Local este un serviciu de livrare instant, conectat la tehnologie de ultima ora, care permite urmarirea prin GPS si in timp real a livrarii tale. Prin Zoom Local, produsul comandat ajunge in mainile tale in maxim 2 ore de cand ai efectuat comanda, nu vei mai fi nevoit sa astepti cateva zile pentru o livrare traditionala.

De ce sa aleg Zoom Local in locu unui curier traditional?

Zoom Local intelege valoarea timpului tau. De ce sa astepti cateva zile ca sa primesti produsul dorit cand il poti avea in maxim 2 ore fara sa platesti mai mult? In plus, prin tehnologia Zoom Local stabilesti exact cand vrei sa primesti produsul, fara a mai fi nevoit sa astepti curierul in deja consacratul program de livarare: 9-17.

Curierii Zoom Local sunt familiarizati cu strazile din orasul meu?

Curierii nostri, pe langa faptul ca sunt livratori experiementati, au la dispozitie o serie de instrumente de geolocalizare si navigatie auto, care ii ajuta la evitarea zonelor cu trafic intens sau blocate, astfel incat produsele tale sa ajunga mereu la timp.

Ce diferente de pret sunt intre Zoom Local si ceilalti curieri?

Zoom Local ofera cel mai competitiv tarif fix pentru livrari locale instant. Scopul nostru este sa oferim servicii profesionale si rapide de livrare instant, la acelasi pret al unei livrari care dureaza cateva zile prin curierii traditionali.

Ce fel de tehnologie folositi?

Zoom Local ilustrează perfect ritmul în care este adoptată noua tehnologie de ultimă oră.

Prin planificarea celei mai optime rute de livrare, Zoom Local este capabil să reducă timpul necesar curierilor săi pentru a face livrările, reducând astfel costurile de livrare.

Folosim tehnologie de ultimă oră de planificare a rutei pentru vehiculele noastre, care ne permite să anticipam cu precizie când ne așteaptăm să fie efectuate livrările în fiecare zi. Drept urmare, trimitem informații către destinatarii coletelor prin notificari direct in aplicatia Zoom Local sau prin SMS.

Tehnologia sistemelor de poziționare globală (GPS) este esențială în urmărirea coletelor, livrărilor și șoferilor pe parcursul proceselor de logistică și livrare. Cu aplicația Zoom Local, putem identifica locația exactă, permițându-ne să vă livrăm pachete mai rapid și mai eficient.

Astfel, odată cu adoptarea tehnologiei de mai sus, suntem capabili să oferim clienților noștri o transparență completa si in timp real cu privire la locația exactă a coletului pe măsură ce acesta se îndreaptă spre destinație, direct in aplicatia Zoom Local.

Cum va pot contacta?

Ne poti contacta de luni pana duminica intre 09.00-21.00 la telefon 0770 967 231 sau prin e-mail contact@zoomcurier.ro.

Program si programari

Cand pot comanda o livrare?

Oricand, intre orele 09.00-21.00 . Poti programa sau cere colectarea produselor tale si livrarea acestora instant.

Poate curierul sa ridice cumparaturile pentru mine si sa mi le livreze?

Sigur ca da. Este nevoie doar sa ne indici in aplicatie locatia sau magazinul de unde sa preluam produsele tale si sa ne transmiti un print screen cu confirmarea platii pentru produse. Poti cumunica cu livratorul care se va ocupa de preluarea si livrarea produselor tale, direct in aplicatia Zoom Local.

Pot anula o comanda?

Da, poti anula comanda oricand. In primele 5 minute de la plasarea unei comenzi anularea se poate face gratuit. Dupa cele 5 minute anularea nu este gratuita deoarece curierii nostri sunt deja pe drum catre tine.

Cum urmaresc comanda mea?

In aplicatia Zoom Local, dupa ce confirmi comanda, vei vedea in timp real locatia curierului si a coletului tau.

Cum voi sti cand coletul meu a ajuns la destinatie?

Vei fi notificat de livrarea coletului tau direct in aplicatia Zoom Local prin notificari push. Tot in aplicatie vei putea vizualiza confirmarea de primire cu semnatura destinatarului.

Cum voi sti cand ajunge curierul la mine pentru preluare?

Vei fi notificat atunci cand curierul ajunge la tine, direct in aplicatia Zoom Local. In plus, curierul nostru te va contacta telefonic atunci cand ajunge la adresa indicata de tine pentru preluare colet.

Ce se intampla cand curierul ajunge la mine dar coletul nu este gata?

Consideram ca timpul clientilor nostri este extrem de important. In cazul in care coletul tau nu este gata, putem astepta 5 minute insa nu mai mult deoarece sunt si alti clienti care ne asteapta. Dupa 5 minute, comanda ta va fi anulata fara posibilitatea restituirii costurilor de livrare.

Ce se intampla in cazul in care coletul meu nu este livrat la destinatie? In cat timp imi va fi returnat?

In cazul in care destinatarul nu este disponibil si coletul tau nu poate fi livrat, putem depozita coletul tau in locatia noastra si vom astepta noi instructiuni de livrare de la tine.

Ambalare si obiecte interzise

Cum trebuie sa ambalez coletul?

Împachetarea corectă a unui produs duce la evitarea experiențelor neplăcute în care expedierile se deteriorează în timpul transportului. Împachetarea produsului este răspunderea dumneavoastră exclusivă, reprezentantul firmei de curierat nu va analiza modul de ambalare la momentul ridicării și nu poate fi făcut răspunzător pentru că a acceptat să ridice un colet ambalat necorespunzător.

Împachetarea unui produs trebuie să protejeze și să asigure integritatea produsului pe timpul transportului. De asemenea, metoda de ambalare trebuie să nu permită vizualizarea conținutului sau accesul la conținut pe timpul transportului (de exemplu, nu se permite ambalarea în folie transparență, trimiterea în ambalaje deschise sau închise impropriu – pungi închise cu capse, cutii deschise, etc).

Ambalajul exterior nu trebuie să fie niciodată însuși obiectul transportat (de exemplu husa unui cort, geantă în care aveți alte obiecte, etc). Acestea trebuie la rândul lor ambalate corespunzător pentru a fi protejate în timpul transportului. În cazul deteriorării ambalajului exterior, oricare ar fi el, curierul nu va despăgubi acest ambalaj.

Sunt acceptate următoarele metode de împachetare exterioară
  • CUTIE DE CARTON PRESAT/ONDULAT, sigilată cu scotch pe toate laturile unde se poate deschide
  • CUTII DE LEMN
  • Sac de rafie (cu ambalaj de plastic la interior sau exterior, pentru protecție la umiditate)
  • Folie de plastic REZISTENTă (NU sac de gunoi sau folie alimentară), colorată, netransparentă

Atenție! Folia de plastic și sacul de rafie se vor folosi doar dacă se ȋndeplinesc următoarele condiţii:

  • să NU fie ambalaj deschis sau uşor de desfăcut
  • ambalajul fiind flexibil/moale, conținutul nu trebuie să sufere în urmă presarii coletului
  • să NU fie ambalaj TRANSPARENT. Conţinutul nu trebuie să fie vizibil din exterior
  • să NU prezinte muchii ascuţite sau extensii semilibere (toarte de sacoșă, etc) care să ȋngrenuneze manipularea, având ȋn vedere că pachetul dumneavoastră va fi sortat pe benzi automate, va fi manipulat manual şi va fi transportat ȋntr-o maşină plină cu colete. O sfoară sau nişte mânere de sacoșă libere pot să se agaţe şi să rupă ambalajul
  • să NU prezinte margini tăioase care pot deteriora ambalajul altor colete
  • obiectele ambalate să nu poată fi deteriorate de ruperea ambalajului de plastic în timpul manipulării ( agățare, frecare cu alte colete sau pe pardoseala depozitului/autovehiculelor)
  • În interiorul ambalajului exterior, clientul trebuie să adauge material de protecție (carton, folie cu bule, polistiren, etc, astfel încât produsele sale să fie bine protejate în timpul transportului)
  • În cazul obiectelor FRAGILE , este recomandat să afișați însemnele de “FRAGIL” pe toate laturile ambalajului. Trebuie să aveți însă în vedere că nici o firma de curierat dintre cele partenere NU GARANTEAZĂ în vreun fel un tratament special și nu oferă neapărat o siguranță în plus pentru transportul acestor colete. Mențiunea FRAGIL reprezintă doar o atenționare pentru manipularea cu atenție a acestor colete, dar acest lucru nu înseamnă că marfa nu trebuie ambalată corespunzător.

Atenție!!!

  • Conform condițiilor tuturor firmelor de curierat, un ambalaj corect trebuie să protejeze conținutul în cazul oricărei căderi de la 0.8m înălțime pe o suprafață dura (echivalentul unei căderi din mână în timpul manipulării).
  • NU ACORDĂM DESPĂGUBIRI dacă ambalajul exterior este intact, indiferent de deteriorarile suferite de conținut. De asemenea, nu acordăm despăgubiri dacă ambalajul exterior a fost insuficent (ex: sac de gunoi, folie de împachetat) iar conținutul a suferit deteriorări datorită insuficientei protecții oferită de ambalajul exterior.
  • Recomandăm ca, pe lângă o ambalare corespunzătoare, să alegeți opțiunea de asigurare suplimentară pentru trimiterile dumneavoastră. În cazul puțin probabil al apariției unor probleme cu coletul dumneavoastră, în lipsa asigurării suplimentare, firma de curierat este răspunzătoare până la o suma egală cu de 5 ori valoarea transportului, chiar dacă valoarea coletului este mult mai mare.
Metode de ambalare specifice diferitelor tipuri de obiecte

Vă prezentăm mai jos o listă de tipuri de produse cu metoda de ambalare corectă. Lista nu acoperă toată plaja de produse transportabile și în cazul în care aveți produse nelistate, puteți considera sfaturile de ambalare de mai sus și le veți utiliza pe cele aferente unor clase de produse asemănătoare.

Sticlărie

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului și individual la nivel de obiect componentă a produsului din sticlă introdus în colet.

Parbrize/geamuri

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului.

Lichide îmbuteliate în sticlă/Băuturi

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului. În cazul unor recipienți de sticlă multipli ambalați în același colet, acestea trebuiesc protejate între ele cu folie cu bule, polistiren.

Lichide ambalate în plastic

Ambalaj din lemn sau carton presat,umplut la interior cu strat de hârtie/ folie cu bule.

Haine

Ambalaj din carton. În cazul în care conținutul nu se distruge prin presare, se poate folosi și ambalaj de folie plus sac de rafie.

Tablouri/Gravuri

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului. Doar tablouri și gravuri, care nu intră în categoria „Obiecte excluse de la expediere”.

Cabine de dus, Tuburi panouri solare, Televizoare, Plite, Chiuvete, etc.

Ambalaj din carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului.

Piese auto

Ambalaj din carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren” etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului.

Echipament

Ambalaj din carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate cele șase laturi ale coletului.

Electrocasnice

Ambalajul original al producătorului (nu mai puțin decât cutie de carton, folie PVC, puffer).

Dischete, benzi, CD-uri

Ambalajul original al producătorului (nu mai puțin decât cutie de carton, folie PVC, ”pufuleți din polistiren”).

Anvelope

Se aplică o fâșie de carton deasupra și dedesubtul fiecărei anvelope în parte. Acestea se fixează cu ajutorul a cel puțin două benzi de plastic, perpendiculare una pe cealaltă, astfel încât să se încrucișeze pe centrul suprafețelor superioare și inferioare a fiecărei părți a anvelopei.

Jante

Ambalaj din carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toată suprafața produsului.

Biciclete

Ambalaj de carton și material protector la interior, folie cu bule și polistiren pentru toate zonele ascuțite sau care tind să iasă din gabaritul mediu.

Saltele

Folie plus sac de rafie cu mânere pentru o manipulare ușoară.

Masă de călcat

Folie cu bule pe toată suprafața produsului.

Hrană animale, detergenți solizi

Cutie carton sau saci de rafie.

Plasa de sârmă

Cutie de carton

Produse de mobilier (șezlong, scaune)

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut la interior cu material protector (polistiren/folie cu bule/”pufuleți din polistiren”, etc.) pe toate laturile coletului.

Marfă paletata

Marfa așezată pe palet se îmbracă în folie.

În cazul în care produsul pe care urmează să îl trimiți nu se regăsește în categoriile de mai sus, te rugăm să îl expediezi în ambalajul original al producătorului sau să-l reambalezi corespunzător naturii acestuia.

Nu în ultimul rând, modalitatea de ambalare folosită, trebuie să asigure integritatea coletului, în cazul unei căderi de la 80 cm pe diagonală și să poată fi supus unei manipulări atât manuale cât și mecanice.

 

Recomandari
  • Dimensiunea și tipul ambalajului trebuie să fie în concordanță cu conținutul expedierii.
  • Exteriorul ambalajului trebuie să fie suficient de rezistent încât să nu cedeze din cauza greutății conținutului.
  • Etichetarea expedierilor cu eticheta “Fragil” nu înlocuiește o ambalare corespunzătoare.
  • Pentru a preveni deplasarea conținutului în colet pe durata transportului, clientul trebuie să se asigure că la ambalare utilizează suficient material protector (hârtie, folie cu bule, etc).
  • Bunurile fragile trebuie plasate în centrul coletului, fără ca articolele conținute să fie în contact direct unul cu celălalt.
  • Pentru sigilarea cutiilor de carton este necesară folosirea benzii adezive.
Obiecte interzise sau restrictionate
Animale și specii reglementate

Părți de animale sau fluide, semințe interzise, plante periculoase, plante reglementate sau alte organisme (inclusiv produsele lor secundare) care sunt în pericol sau a căror comercializare este, după caz, reglementată.

Pornografie infantilă

Materialele pornografice ce implică copii sau conținut ce ar putea fi perceput ca pedofilie erotică.

Copyright privind programele software și media

Copierea neautorizată a cărților, pieselor muzicale, filme și alte materiale protejate sau licențiate, inclusiv copiile duplicate oficiale, copiile neautorizate de programe software, jocuri video și alte materiale protejate sau licențiate, inclusiv din partea OEM-urilor sau alte produse care generează transmiterea mesajelor nesolicitate.

Produsele contrafăcute și neautorizate

Copiile sau imitațiile unor produse de designer sau alte bunuri, aparținând unor celebrități care în general ar necesita existența unei autentificări, autografe false, monedă falsă, ștampile, bilete sau bunurile neautorizate.

Dispozitive sau instrumente pentru eliminarea măsurilor de securitate

Modemurile, cip-uri sau alte dispozitive pentru demontarea măsurile tehnice de protecție, precum și dispozitivele digitale, inclusiv pentru deblocarea iPhone.

Droguri

Substanțe controlate, stupefiante, droguri ilegale și parafernalia lor, inclusiv medicamente psihoactive și vegetale, cum ar fi ciupercile psihedelice, precum și materiale care promovează utilizarea acestora; sau substanțe legale, cum ar fi plantele și ierburile prezentate într-o formă care sugerează că ar trebui să fie ingerate, inhalate, extrase sau utilizate în orice alt mod care poate duce la aceeași utilizare ca o substanță, medicament sau component ilegal ori care pretinde că are beneficii nedovedite asupra sănătății.

Jocuri de noroc și pariuri

Bilete de loterie, pariuri, aderări/înregistrări ale site-urilor de pariuri online și conținut conex. Promovarea permisă a cazinourilor fizice.

Produse vândute în farmacii

Livrarea produselor farmaceutice pot fi limitate sau restrictionate.  Medicamentele eliberate pe bază de rețetă nu pot fi comandate/livrate.

Materiale pentru hacking și cracking

Manuale, ghiduri, informații sau echipamente care încalcă legea prin deteriorarea sau facilitarea frauduloasă a accesului la software, servere, site-uri web sau alte proprietăți protejate.

Corpul uman

Organe sau alte părți ale corpului; lichide corporale; celule stem; embrioni

Marfă ofensivă

Bunuri, materiale literale, produse sau alte materiale care:

  • Sunt defăimătoare pentru orice persoană sau grup de persoane în funcție de rasă, originea etnică sau țara de origine, religia, sexul sau orice alt factor.
  • Sunt defăimătoare pentru orice persoană sau grup de persoane care sunt protejate de defăimare prin legea aplicabilă (de exemplu, familia regală din anumite jurisdicții).
  • Promovează sau incită la comiterea violenței.
  • Promovează intoleranța sau ura.
  • Promovează sau susține apartenența la grupuri teroriste sau la alte organizații care sunt interzise prin lege
  • Sunt contrare moravurilor publice.
Bunuri ofensatoare legate de o infracțiune

Fotografii sau obiecte dintr-o scenă a unui delict, cum ar fi obiecte personale, asociate cu infractori sau fapte penale.

Artefacte protejate cultural

Materiale acoperite de Convenția UNESCO din 1970 privind mijloacele de interzicere și prevenire a importului, exportului și transferului ilicit de proprietate asupra bunurilor culturale sau a altor bunuri a căror vânzare, export sau transfer este restricționată prin lege; artefacte, formațiuni rupestre (stalactite și stalagmite).

Dispozitive pirotehnice și substanțe periculoase care necesită permisiune specială

Articole pirotehnice și mărfuri aferente pe piețele în care este reglementată furnizarea acestora, precum și substanțe precum benzină sau propan.

Dispozitive legate de trafic

Radare, dispozitive de acoperire a plăcilor numerice, dispozitive ilegale de modificare a traficului și produse conexe.

Arme

Arme de foc, muniție și alte articole, inclusiv, fără limitare, arme de foc, cuțite care pot fi nedetectabile sau ușor de ascuns, arme de arte marțiale, amortizoare, muniții sau reviste de muniție.

Bani și valută străină

Monedă străină sau valute asigurate cu metale prețioase, precum și bancnote, monede sau orice alte valori mobiliare valoroase.

Școlile primare și gimnaziale / Utilizarea de către copii

Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile utilizatorilor care sunt minori. În plus, ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile din orice locație din apropierea unei școli primare sau gimnaziale, precum și de a solicita o dovadă cu privire la vârsta utilizatorului.

Utilizarea greșită a platformei/abuz

Nu vom tolera utilizarea limbajului abuziv sau a atitudinilor abuzive față de compania noastră sau de lucrătorii independenți.

Plata

Ce modalitati de plata am la dispozitie?

Suntem flexibili privind modalitatea de plata. Acceptam plata online prin card de credit sau card de debit dar exista si posibilitatea de a plati in numerar pentru serviciul de livrare.

Pot face o comanda cu plata ramburs?

Da, sigur. Curierul nostru poate incasa rambursul urmand ca acesta sa fie transferat catre tine in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care anulez o comanda, cum pot recupera suma platita pentru serviciul de livrare?

In cazul in care ai facut plata online iti vom restitui suma platita in acelasi mod. Pentru detalii te rugam sa ne scrii la contact@zoomcurier.ro

Business

Se poate inregistra o companie? Si daca da, cum?

Da, o companie se poate inregistra, cu siguranta. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la sales@curier-local.ro

Zoom Curier ofera preturi promotionale pentru clientii business?

Oferim pachete bazate pe volumul lunar al trimiterilor. Pentru mai multe informatii in ceea ce priveste pachetele promotionale va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail sales@zoomcurier.ro

  • Orar Luni - Duminica: 9:00 -21:00
  • Telefon 0770 967 231
  • Adresa Bacau, Str. Ana Ipatescu nr. 2