Intrebari frecvente
General
Ce este Zoom Curier?
Intrebari frecvente curier local: Zoom Curier este o societate 100% romaneasca, cu sediul in Bacau, care ofera servicii de livrare instant, in maxim 2 ore de la preluare.
Ce pot livra prin Zoom Curier?
Prin solutiile de livrare create special pentru clientii nostril, poti livra aproape orice:
- Plicuri si documente importante
- Colete de orice dimensiune
- Cadouri si flori pentru cei dragi
- Aranjamente speciale pentru diferite evenimente
- Cosul zilnic sau cumparaturile de la magazinul tau preferat
- Hainele catre sau de la spalatorie
- Obiecte de mobilier
- Produsele comandate la magazinele locale de amenajari interioare
Prin ce se diferentiaza Zoom Curier de curierii traditionali?
Zoom Curier este un serviciu de livrare instant, conectat la tehnologie de ultima ora, care permite urmarirea prin GPS si in timp real a livrarii tale. Prin Zoom Curier, produsul comandat ajunge in mainile tale in maxim 2 ore de cand ai efectuat comanda astfel incat nu vei mai fi nevoit sa astepti cateva zile pentru o livrare traditionala.
De ce sa aleg Zoom Curier in locul unui curier traditional?
Zoom Curier intelege valoarea timpului tau. De ce sa astepti cateva zile ca sa primesti produsul dorit cand il poti avea in maxim 2 ore fara sa platesti mai mult? In plus, prin tehnologia Zoom Curier stabilesti exact cand vrei sa primesti produsul, fara a mai fi nevoit sa astepti curierul in deja consacratul program de livrare: 9-17.
Livratorii Zoom Curier sunt familiarizati cu strazile din orasul meu?
Curierii nostri, pe langa faptul ca sunt livratori experimentati, au la dispozitie o serie de instrumente de geolocalizare si navigatie auto, care ii ajuta la evitarea zonelor cu trafic intens sau blocate, astfel incat produsele tale sa ajunga mereu la timp.
Ce diferente de pret sunt intre Zoom Curier si ceilalti curieri?
Zoom Curier ofera cel mai competitiv tarif fix pentru livrari locale instant. Scopul nostru este sa oferim servicii profesionale si rapide de livrare instant, la acelasi pret al unei livrari care dureaza cateva zile prin curierii traditionali.
Ce fel de tehnologie folositi?
Zoom Curier ilustreaza perfect ritmul rapid in care este adoptata tehnologia de ultima generatie.
Prin planificarea celei mai eficiente rute de livrare, aplicatia noastra poate reduce timpul necesar curierilor pentru a efectua livrarile, scazand astfel costurile.
Folosim tehnologie de ultima ora pentru planificarea rutei vehiculelor noastre, ceea ce ne permite sa anticipam cu exactitate momentul in care livrarile vor fi finalizate in fiecare zi. Ca rezultat, trimitem informatii catre destinatarii coletelor prin notificari direct in aplicatia Zoom Curier sau prin SMS.
Tehnologia GPS este esentiala pentru urmarirea coletelor, livrarilor si soferilor in cadrul proceselor noastre de logistica. Cu aplicatia Zoom Curier, putem identifica locatia exacta, permitandu-ne sa livram pachetele mai rapid si mai eficient.
Cum va pot contacta?
Ne poti contacta de luni pana duminica intre 09.00-21.00 la telefon 0770 967 231 sau prin e-mail contact@zoomcurier.ro.
Program si programari
Cand pot comanda o livrare?
Oricand, intre orele 09.00-21.00 . Poti programa sau cere colectarea produselor tale si livrarea acestora instant sau programat, intr-un interval de timp prestabilit.
Poate curierul sa ridice cumparaturile pentru mine si sa mi le livreze?
Sigur ca da. Este nevoie doar sa ne indici in aplicatie locatia sau magazinul de unde sa preluam produsele tale si sa ne transmiti un print screen cu confirmarea platii pentru produse. Poti comunica cu livratorul care se va ocupa de preluarea si livrarea produselor tale, direct in aplicatia Zoom Curier.
Pot anula o comanda?
Da, poti anula comanda daca nu a fost atribuita unui curier. Dupa atribuire, comanda va putea fi anulata comunicand direct cu livratorul, in schimb va trebui achitata taxa ce reprezinta contravaloarea expedierii.
Cum urmaresc comanda mea?
In aplicatia Zoom Curier, dupa ce confirmi comanda, vei vedea in timp real locatia curierului si a coletului tau.
Cum voi sti cand coletul meu a ajuns la destinatie?
Vei fi notificat de livrarea coletului tau direct in aplicatia Zoom Curier prin notificari push. Tot in aplicatie vei putea vizualiza confirmarea de primire cu semnatura destinatarului.
Cum voi sti cand ajunge curierul la mine pentru preluare?
Vei fi notificat atunci cand curierul ajunge la tine, direct in aplicatia Zoom Curier. In plus, curierul nostru te va contacta telefonic in momentul in care ajunge la adresa indicata pentru preluare colet.
Ce se intampla cand curierul ajunge la mine dar coletul nu este gata?
Consideram ca timpul clientilor nostri este extrem de important. In cazul in care coletul tau nu este gata, putem astepta 5 minute insa nu mai mult deoarece sunt si alti clienti care ne asteapta. Dupa 5 minute, comanda ta va fi anulata fara posibilitatea restituirii costurilor de livrare.
Ce se intampla in cazul in care coletul meu nu este livrat la destinatie? In cat timp imi va fi returnat?
In situatia in care destinatarul nu poate fi gasit si livrarea nu are loc, coletul va fi returnat de curier, iar taxa de livrare va trebui achitata de tine.
Ambalare si obiecte interzise
Cum trebuie sa ambalez coletul?
Impachetarea corecta a produselor previne deteriorarea lor in timpul transportului, evitand astfel situatiile neplacute. Este responsabilitatea ta exclusiva sa asiguri ambalarea corespunzatoare a coletelor, deoarece curierul nu va verifica ambalajul la preluare si nu poate fi considerat raspunzator pentru acceptarea unui colet ambalat necorespunzator.
Ambalajul trebuie sa protejeze produsul si sa-i mentina integritatea pe durata transportului. De asemenea, trebuie sa previna vizualizarea sau accesul la continut (de exemplu, nu sunt permise folii transparente, ambalaje deschise sau inchise impropriu – pungi capsate, cutii neinchise, etc).
Ambalajul exterior nu trebuie sa fie obiectul transportat in sine (de exemplu, husa unui cort sau o geanta cu alte obiecte). Acestea trebuie ambalate suplimentar pentru a fi protejate corespunzator.
Sunt acceptate urmatoarele metode de impachetare exterioara
Cutie de carton presat/ondulat, sigilata cu scotch pe toate laturile unde se poate deschide.
Cutii de lemn
Sac de rafie (cu ambalaj de plastic la interior sau exterior, pentru protectie la umiditate)
Folie de plastic rezistenta (NU sac de gunoi sau folie alimentara), colorata, netransparenta
Atentie! Folia de plastic si sacul de rafie se vor folosi doar daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
- sa nu fie un ambalaj deschis sau usor de desfacut
- fiind un ambalaj flexibil/moale, continutul nu trebuie sa fie afectat de presiunea coletului
- sa nu fie un ambalaj transparent; continutul nu trebuie sa fie vizibil din exterior
- sa nu prezinte muchii ascutite sau extensii semilibere (toarte de sacosa etc.), care sa ingreuneze manipularea, avand in vedere ca pachetul tau va fi manipulat manual si transportat intr-o masina plina cu alte colete. O sfoara sau niste manere de sacosa libere pot sa se agate si sa rupa ambalajul
- sa nu aiba margini taioase care pot deteriora ambalajul altor colete
- obiectele ambalate sa nu poata fi deteriorate de ruperea ambalajului de plastic in timpul manipularii (agatare, frecare cu alte colete sau pe podeaua depozitului/vehiculului)
In interiorul ambalajului exterior adauga material de protectie (carton, folie cu bule, polistiren etc.), astfel incat produsele tale sa fie bine protejate in timpul transportului.
In cazul obiectelor fragile, este recomandat sa afisezi semnele “Fragil” pe toate laturile ambalajului. Totusi, trebuie sa tii cont ca nici o firma de curierat nu garanteaza un tratament special si nu ofera neaparat o siguranta suplimentara pentru transportul acestor colete. Mentiunea “Fragil” este doar o atentionare pentru manipularea cu grija, dar asta nu inseamna ca marfa nu trebuie ambalata corespunzator.
Atentie!
Conform conditiilor tuturor firmelor de curierat, un ambalaj corect trebuie sa protejeze continutul in cazul unei caderi de la 1 m inaltime pe o suprafata dura (echivalentul unei caderi din mana in timpul manipularii).
Nu acordam despagubiri daca ambalajul exterior este intact, indiferent de deteriorarile continutului. De asemenea, nu acordam despagubiri daca ambalajul exterior a fost insuficient (ex.: sac de gunoi, folie de impachetat) si continutul a fost deteriorat din cauza protectiei insuficiente oferite de ambalaj.
Recomandam ca, pe langa o ambalare corespunzatoare, sa alegi optiunea de asigurare suplimentara pentru coletele tale. In cazul aparitiei unor probleme cu coletul tau, in lipsa asigurarii suplimentare, firma de curierat este responsabila doar pana la o suma egala cu de 5 ori valoarea transportului, chiar daca valoarea coletului este mult mai mare.
Metode de ambalare specifice diferitelor tipuri de obiecte
Mai jos va prezentam o lista de tipuri de produse impreuna cu metodele corespunzatoare de ambalare. Aceasta lista nu acopera toate tipurile de produse transportabile, dar in cazul in care aveti articole care nu se regasesc aici, va recomandam sa urmati sfaturile generale de ambalare, adaptandu-le pentru produse similare.
1. Produse din sticla
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, captusita cu material protector (polistiren, folie cu bule, „pufuleti” din polistiren) pe toate cele sase laturi ale coletului. Fiecare obiect din sticla trebuie protejat individual in interiorul coletului.
2. Parbrize/Geamuri
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, umpluta cu material protector pe toate laturile, pentru a asigura protectia completa.
3. Lichide imbuteliate in sticla/Bauturi
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, cu material de protectie pe toate laturile. In cazul recipientelor multiple, acestea trebuie izolate intre ele cu folie cu bule sau polistiren.
4. Lichide ambalate in plastic
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, cu hartie sau folie cu bule pentru protectie.
5. Haine
- Ambalare: Cutie de carton. Daca nu sunt sensibile la presiune, se poate folosi si ambalaj din folie plus sac de rafie.
6. Tablouri/Gravuri
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, captusita pe toate laturile cu material de protectie. Acestea nu trebuie sa se incadreze in categoria “Obiecte excluse de la expediere”.
7. Obiecte voluminoase (cabine de dus, televizoare, plite, etc.)
- Ambalare: Cutie din carton presat, cu material protector pe toate laturile.
8. Piese auto
- Ambalare: Cutie din carton presat, cu material protector in interior pentru toate laturile coletului.
9. Echipament electronic
- Ambalare: Cutie din carton presat, cu protectie pe toate cele sase laturi.
10. Electrocasnice
- Ambalare: Ambalajul original al producatorului (cutie de carton, folie PVC si protectie cu “pufuleti” din polistiren).
11. Media (dischete, CD-uri, benzi)
- Ambalare: Ambalaj original al producatorului, de obicei carton si folie PVC.
12. Anvelope
- Ambalare: Fasii de carton pe partea superioara si inferioara, fixate cu doua benzi de plastic incrucisate pe centrul anvelopei.
13. Jante
- Ambalare: Cutie din carton presat, cu material protector pe toate laturile.
14. Biciclete
- Ambalare: Cutie din carton, cu folie cu bule si polistiren pentru protejarea zonelor sensibile.
15. Saltele
- Ambalare: Folie si sac de rafie, cu manere pentru o manipulare usoara.
16. Masa de calcat
- Ambalare: Folie cu bule pe toata suprafata produsului.
17. Hrana pentru animale si detergenti solizi
- Ambalare: Cutie de carton sau sac de rafie.
18. Produse din plasa de sarma
- Ambalare: Cutie de carton.
19. Mobilier (scaune, sezlonguri)
- Ambalare: Cutie din lemn sau carton presat, captusita cu material protector pe toate laturile.
20. Marfa paletata
- Ambalare: Produsele se aseaza pe palet si se infasoara in folie.
Recomandari generale pentru ambalare
- Dimensiunea si tipul ambalajului trebuie sa fie adecvate pentru continut, asigurand protectia optima.
- Rezistenta ambalajului trebuie sa suporte greutatea continutului fara a ceda.
- Eticheta “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare. Fragilitatea produselor impune o protectie suplimentara.
- Pentru a preveni deplasarea continutului in timpul transportului, utilizati suficient material protector, iar bunurile fragile trebuie plasate in centrul coletului, fara contact direct intre articole.
- Sigilarea cutiilor trebuie realizata cu banda adeziva rezistenta pentru a mentine integritatea coletului pe durata transportului.
Respectand aceste metode, va asigurati ca produsele dumneavoastra ajung la destinatie in conditii perfecte.
Obiecte interzise sau restrictionate
Animale si specii reglementate
Parti de animale sau fluide, seminte interzise, plante periculoase, plante reglementate sau alte organisme (inclusiv produsele lor secundare) care sunt pe cale de disparitie sau a caror comercializare este reglementata.
Pornografie infantila
Materialele pornografice ce implica copii sau continut care poate fi perceput ca pedofilie erotica.
Drepturi de autor pentru software si media
Copierea neautorizata a cartilor, pieselor muzicale, filmelor si altor materiale protejate sau licentiate, inclusiv copii duplicate oficiale, copii neautorizate de software, jocuri video si alte materiale protejate, inclusiv produse OEM, care genereaza mesaje nesolicitate.
Produse contrafacute si neautorizate
Copii sau imitatii ale produselor de designer sau alte bunuri care in mod normal ar necesita autentificare, autografe false, moneda falsa, stampile, bilete sau bunuri neautorizate.
Dispozitive pentru eliminarea masurilor de securitate
Modemuri, cipuri sau alte dispozitive care dezactiveaza masurile tehnice de protectie, inclusiv dispozitive digitale pentru deblocarea iPhone.
Droguri
Substante controlate, stupefiante, droguri ilegale si parafernalia lor, inclusiv medicamente psihoactive si plante precum ciupercile psihedelice, materiale care promoveaza utilizarea acestora; sau substante legale prezentate intr-o forma care sugereaza consumul, inhalarea sau utilizarea lor intr-un mod care simuleaza efectele unei substante ilegale sau care pretind beneficii neconfirmate asupra sanatatii.
Jocuri de noroc si pariuri
Bilete de loterie, pariuri, inregistrari pe site-uri de pariuri online si continut conex. Promovarea cazinourilor fizice este permisa.
Produse farmaceutice
Livrarea produselor farmaceutice poate fi limitata sau restrictionata.
Materiale pentru hacking si cracking
Manuale, ghiduri, informatii sau echipamente care faciliteaza accesul fraudulos la software, servere, site-uri web sau alte proprietati protejate.
Parti ale corpului uman
Organe sau alte parti ale corpului; lichide corporale; celule stem; embrioni.
Bunuri ofensatoare
Bunuri sau materiale care:
- Defaimeaza persoane sau grupuri in functie de rasa, origine etnica, religie, sex sau alti factori.
- Promoveaza violenta, intoleranta sau ura.
- Sustin grupuri teroriste sau organizatii interzise.
- Sunt contrare normelor publice.
Bunuri asociate cu infractiuni
Fotografii sau obiecte din scenele unor infractiuni, precum obiecte personale legate de infractori sau fapte penale.
Artefacte protejate cultural
Materiale acoperite de Conventia UNESCO din 1970 privind prevenirea importului, exportului si transferului ilicit de bunuri culturale sau alte bunuri a caror vanzare este restrictionata prin lege.
Dispozitive pirotehnice si substante periculoase
Articole pirotehnice si marfuri reglementate, precum benzina sau propan.
Dispozitive legate de trafic
Dispozitive radar, dispozitive de acoperire a placilor de inmatriculare, dispozitive ilegale de modificare a traficului si produse conexe.
Arme
Arme de foc, munitie si alte articole, inclusiv arme de foc, cutite nedetectabile sau usor de ascuns, arme de arte martiale, amortizoare si reviste de munitie.
Valuta
Moneda straina sau valute asigurate cu metale pretioase, precum si bancnote, monede sau alte valori mobiliare.
Utilizatori minori si locatii scolare
Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile utilizatorilor minori. De asemenea, putem refuza comenzile din locatii apropiate de scoli primare sau gimnaziale si putem solicita dovezi privind varsta utilizatorului.
Abuzul platformei
Nu toleram limbajul sau comportamentul abuziv fata de compania noastra sau lucratorii independenti.
Plata
Ce modalitati de plata am la dispozitie?
Suntem flexibili privind modalitatea de plata. Acceptam plata online prin card de credit sau card de debit dar exista si posibilitatea de a plati in numerar pentru serviciul de livrare sau din wallet-ul personal din aplicatie.
Pot face o comanda cu plata ramburs?
Pentru comenzile cu plata ramburs, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0770 967 231 sau pe adresa de email contact@zoomcurier.ro
In cazul in care anulez o comanda, cum pot recupera suma platita pentru serviciul de livrare?
In cazul in care ai facut plata online iti vom restitui suma platita in acelasi mod. Pentru detalii te rugam sa ne scrii la contact@zoomcurier.ro
Business
Se poate inregistra o companie? Si daca da, cum?
Da, o companie se poate inregistra in aplicatie la sectiunea “Business“. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la contact@zoomcurier.ro
Zoom Curier ofera preturi promotionale pentru clientii business?
Pentru clientii business oferim pachete bazate pe volumul lunar al trimiterilor. Pentru mai multe informatii in ceea ce priveste pachetele promotionale va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@zoomcurier.ro